niedziela, 12 czerwca 2011

decoupage i nie tylko

Zniechęcona wyszywaniem wzięłam się za decoupage.
Z dwojaków nie jestem zadowolona, bo wg m,nie wyszły za ciemne, chciałam jasny beż a wyszło ciemnokakaowo. Nie ten odcień, ale Agacie się podoba. Chyba dokleję jeszcze kwiatków na te trójkąty, bo nie widać.
Kwadratowe podstawki pod szklanki za to bardzo mi się podobają, może spróbuję je sprzedać :), bo mi się kasa na zabawki skończyła.










I jeszcze miałam zrobić fotkę kwiatków, które dostaliśmy w sobotę od Agaty. Mieliśmy 23 rocznicę ślubu i świętowaliśmy hucznie na działce, grillując od 13 godziny. Rodzinka była i było bardzo wesoło :). Ja wszystko pamiętam :) i czuję się super. Pochytrzyłam się na piwko i po wypiciu połowy puszki dostałam takiego bólu głowy, że na samą myśl o łyku alkoholu robiło mi się słabo. Tabletki pomogły i dobrze bawiłam się bez alkoholu. Mój biedny mąż musiał iść dzisiaj na 6 do pracy:)

1 komentarz:

Aneladgam pisze...

I dwojaki, i podstawki, wyszły Ci bardzo ciekawie!