niedziela, 14 sierpnia 2011

Moja mania samochodowa

Moje uwielbienie dla starych autek zagnało nas dzisiaj do czeskich Polic nad Metui na zlot zabytkowych samochodów. Oczy mi wyszły, język sobie odgryzłam z wrażenia, uwielbiam to. Szkoda, że tak krotko byliśmy, ale późno zdecydowaliśmy się. Najwięcej było oczywiście skód, ale i inne cieszyły moje oczy i serce.



Aga koło ślicznej czerwoniutkiej cytrynki

Renault 4CV 1957 rok

"Strefa zgniotu" powalająca

1932 rok

Motocykli było zatrzęsienie, trochę pogubiłam sie w markach i latach :)

Renault 4CV z 1959 roku - cudeńko 

Samochodów marki Praga było dużo, ale nic nie wiem o tej marce, pierwszy raz się spotkałam


Tego cadillaka Agata zażyczyła sobie do ślubu

Więcej fotek

1 komentarz:

Anek73 pisze...

Fajne :) A my byliśmy dziś na naszych Targach Staroci i na Festiwalu Róż w Różance :)

http://anek73.blox.pl