poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Postcrossing

Jakiś czas temu rozpoczęłam zabawę w postcrossing. Ogólnie polega ona na tym, że rejestrujesz się na stronie, losujesz adresy i wysyłasz kartki,, najlepiej zgodnie z preferencjami adresata. I sama dostajesz kartki, jak ktoś ciebie wylosuje.
Ja wysyłam mało, bo finansowo to jednak kosztuje. Wysłałam 7 kartek i dostałam 5. Czekam na więcej :)

Kartka z Chin

Kartka z Australii

USA

Kanada

Tajwan
Fajnie otrzymywać kartki z całego świata. Musze tylko zmienić w profilu, że chciałabym kartki z widokami miast.
Gdyby ktoś chciał przyłączyć się do zabawy, proszę kliknąć na banerek po prawej stronie

3 komentarze:

Anek73 pisze...

Jejku! Aż tyle! Do mnie przywędrowały dopiero 3, chociaż wysłałam już 12!

http://anek73.blox.pl

irenka pisze...

Aniu - ja się zarejestrowałam w czerwcu, więc nie jest to jakis rewelacyjny wynik :)

rzeka pisze...

Irenko, zajrzyj do mnie. Coś tam nagryzmoliłam o Twoim pięknym mieście :-) http://mojkotija-beata.blogspot.com/2011/08/kot-frankensteina.html