czwartek, 3 listopada 2011

Chwalę się

Dzisiaj dostałam nagrodę za udział w konkursie organizowanym przez Fundacje Orange. Od jakiegos czasu prowadzę służbowego bloga mojej biblioteki. Fundacja Orange prowadzi taki program pod hasłem e wykluczeni dla bibliotek. Organizują różne konkursy i możliwości dofinansowania. No i ogłosili dwa konkursy, jeden dla biblioteki drugi dla internautów. Dla biblioteki niestety nie wygrałam nagrody, ale wzięłam udział w konkursie dla internautów. Napisałam na służbowym blogu tekst na temat"Biblioteka i Internet" czy jakoś tak. I zostałam wyróżniona. Dostałam czytnik e-booków. Właśnie go przetestowałam i uważam, ze to fajna zabawka.
Produkcja kartkowa, nie wykończona, bo nie mam napisów

jeszcze jedna

moja nowa zabawka


2 komentarze:

Kankanka pisze...

No to teraz cała bibloteka się zmieści! Fajna zabawka!

Ata pisze...

Nie bardzo ogarniam o co chodzi w tych czytnikach... Nie mniej serdecznie gratuluję Irenko! To nie byle jaka nagroda!