wtorek, 22 maja 2012

Poduszki dla Marcelka

Dawno temu KORONKA zamieściła post. Kankanka poprosiła o pomoc w zebraniu obrazków na kołderkę. Ja nadgorliwa poprosiłam na facebooku dziewczyny wyszywające o pomoc, ale chciałam obrazki wyszywane krzyżykami :). Na mój apel odpowiedziały tylko dwie osoby. Jedna z nich Olga ekspresowo wyszyła żabę, a od Małgosi dostałam anioła, który przeznaczony był dla jej córki Marceliny. Marcelka z ochotą oddała obrazek dla imiennika. Dwa obrazki to za mało na kołderkę i tematycznie nie bardzo można było je wpasować w kołderkę szyta przez Anię. Postanowiłam więc uszyć poduszki. Perturbacje zdrowotne spowodowały wycięły mi z życia robótkowego kilka tygodni, ale wreszcie są. Uszyte, gotowe do wysłania.




1 komentarz:

Pani Niteczka prezentuje pisze...

Obie są piękne!!! Brawo!!!