poniedziałek, 8 czerwca 2009

Zabawa w "4"

Do zabawy zaprosiła mnie Melicja

4 miejsca w których mieszkałam

* Mieszkanko na Osiedlu (miałam 5 lat, gdy sie wyprowadzilismy)
* Tu, gdzie teraz mieszkam
*
*

4 miejsca, do których lubie wracać

* Tuczno
* morze
*
*

4 ulubione potrawy

* ryż z warzywami
* pierogi z mięsem
* barszcz z uszkami
* sałatka grecka

4 pasje/ hobby

* książki
* szycie potchworków
* haft krzyżykowy
* digiscrap

4 miejsca, które bym zwiedziła, gdybym miała możliwość

* Egipt
* Indie
* Grecja
* Japonia

4 programy/seriale, które lubię

* Policja dla zwierząt
*
*
*

4 miejsca pracy

* obecne - jedyne
* praca wakacyjna
*
*
4 marzenia z dzieciństwa

* zostać nauczycielką :)
*
*
*

4 ulubione filmy

* Czterej pancerni i pies
* Jak rozpetałem II wojne swiatową
* Komandosi z Nawarony
* Dirty Dancing

4 ulubionych wykonawców muzycznych / zespołów

* Dżem
* Perfect
* Lady Pank
* Patrycja Markowska

4 rzeczy, które robię po wejściu na internet

* sprawdzam fora scrapbokowe
* sprawdzam pocztę
* sprawdzam swoje i zaprzyjażnione blogi
* czytam wiadomości

A zaproszę kogoś po południu, teraz jestem w pracy :)

3 komentarze:

Melicja pisze...

Ooooo tych filmów się nie spodziewałam :) ale w zupełności się zgadzam z wyborem :)
i zespoły także :D

irenka pisze...

Jeśli chodzi o ostatnie pytanie (internet) to właściwie powinnam napisać
*loguje się do systemu
*otwieram moduł gromadzenia
*otwieram moduł katalogowania
i biorę się do pracy :)
bez Internetu nie mogłabym pracować :)

Wolvin pisze...

A w jednej z knajpek niedaleko ryneczku mieszkał sobie pytonek w akwarium :) Pozdrawiam Ząbkowice:)